no-img
دنیای طرح

انبار شراب بودگاس وایسیوس - دنیای طرح - دانلود پاورپوینت تحلیل انبار شراب بودگاس وایسیوس


دنیای طرح
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

انبار شراب بودگاس وایسیوس
امتیاز 5.00 ( 4 رای )
zip
اردیبهشت 5, 1400
1/81 مگابایت
31 اسلاید
۱۰,۰۰۰ تومان

انبار شراب بودگاس وایسیوس


انبار شراب بودگاس وایسیوس

معرفی بنا

انبار شراب بودگاس وایسیوس (Bodegas Ysios) در سال ۲۰۰۱ میلادی، توسط معمار توانایی اسپانیایی الاصل، سانتیاگو کالاتراوا، طراحی و به گروه دونک بودگاس (Domecq Bodegas) تحویل داده شد.

انبار شراب بودگاس وایسیوس

ساخت این انبار شراب، منجر به:

ایجاد سازه‌های پیشرویی در کارخانه شراب سازی ریوجا که با نام بودگاس (Bodegas) شناخته می‌شود نیز شد.

کاربرد بنا

این ساختمان سوای کاربری اصلی خود به عنوان مکانی برای انبار کردن شراب‌های تولیدی کارخانجات گروه دونک بودگاس، به عنوان محلی برای تولید، آزمایش و فروش شراب مرغوب این گروه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انبار شراب بودگاس وایسیوس

تاریخچه

نام انبار شراب بودگاس برگرفته از نام خدای مصری اوسیریس و همسر او، الهه باروری، ایسیس است که در افسانه‌ها، از آنها با عنوان پدید آوردندگان شراب یاد می‌شود. این انبار شراب عظیم در یک تاکستان ۱۲۰ هکتاری واقع در لا ریوجا آلاوسا ساخته شده است.

طراحی انبار

در طراحی انبار شراب بودگاس وایسیوس، شاهد کانال‌هایی هستیم که اطراف این سازه را احاطه کردند و علاوه بر شباهتشان به رودهایی مملو از شراب، رود نیل را نیز به ذهن هر بیننده‌ای تداعی می‌کنند.

انبار شراب بودگاس وایسیوس

موقعیت

انبار شراب بودگاس وایسیوس، توسط “سیرا دو کانتابریا” احاطه شده است که خرد اقلیم محافظت شده‌ای را برای پرورش انگور  ایجاد می‌کند. لاگوردیا آلاوا در استان جنوبی آلاوا در اسپانیا واقع گردیده است.

محل احداث

سیرا د کانتابریا از تاکستان‌های این خرد اقلیم، در برابر نفوذ خلیج باسکی محافظت میکند. نقش این محدوده، با قله‌هایی که  به راحتی می‌توان گفت دارای ارتفاعی بیش از ۱۳۰۰ متر هستند، به عنوان یک مانع اقلیمی، بسیار مهم است.

انبار شراب بودگاس وایسیوس

اقلیم منطقه

علاوه بر این، ارتفاع آنها، منطقه تاکستان را از بادهای سرد و مرطوب شمال غربی در امان می‌دارد.

در حالی که جهت گیری تاکستان، در کوهپایه که دامنه های ملایم آن با شیب پلکانی رودخانه ایبرو درهم تنیده شده‌اند.استفاده از نور خورشید را به حداکثر می‌رساند. تقریبا نیمی از این زمین‌ها تحت تصرف به بودگاس وایسیوس است و به کشت انگور اختصاص دارد. با این حال ۶۴ کیلومتر از ویتوریا نیز در اختیار اقلیم خودمختار باسک است.

عناوین اصلی و سرفصل‌های پاورپوینت تحلیل انبار شراب بودگاس وایسیوس:

  • معرفی بنا
  • معرفی معمار
  • تحلیل بنا
  • تصاویر بنا
  • مصالح
  • موقعیت بنا
  • ساخت بنا
  • طرح و سازه
  • کاربری بنا

تحلیل انبار شراب بودگاس وایسیوس، به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دنیای طرح و در قالب ۳۱ اسلاید پاورپوینت تهیه شده است و هم اکنون در اختیار شما کاربران عزیز قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این پاورپوینت، یکی از بهترین منابعی جهت مطالعه  را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک پروژه دانشجویی فوق‌العاده نیز مورد استفاده قرار بگیرد. لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.



موضوعات :
معماری جهان

درباره نویسنده

admin 512 نوشته در دنیای طرح دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *