no-img
دنیای طرح

استادیوم المپیک توکیو - دنیای طرح - دانلود پاورپوینت تحلیل استادیوم المپیک توکیو


دنیای طرح
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PPT
استادیوم المپیک توکیو
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
ppt
اردیبهشت 6, 1400
2/27 مگابایت
27 اسلاید
۱۰,۰۰۰ تومان

استادیوم المپیک توکیو


استادیوم المپیک توکیو

استادیوم المپیک توکیو

ورزشگاه ملی ژاپن استادیوم المپیک توکیو

New National Stadium یک ورزشگاه چندمنظوره در توکیو، ژاپن است. این ورزشگاه به عنوان استادیوم اصلی و همچنین محل افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ استفاده خواهد شد. همچنین جهت برگزاری مسابقات تعدادی از رشته‌های ورزشی در همین المپیک استفاده خواهد شد.

استادیوم المپیک توکیو

عملیات احداث

عملیات تخریب ورزشگاه ملی المپیک قدیمی در ماه مه سال ۲۰۱۵ به اتمام رسید. سپس عملیات ساخت و ساز ورزشگاه جدید در همان محل در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۱۶ آغاز گردید.

ساخت و اجرا

برنامه‌های تکمیلی ورزشگاه جدید توسط نخست‌ وزیر ژاپن، شینزو آبه در ژوئیه ۲۰۱۵ تأیید شد. پس از یک اعتراض عمومی به دلیل هزینه‌های زیاد ساختمانی در این طرح، نخست‌وزیر این طرح را رد کرد.

استادیوم المپیک توکیو

تاریخچه

وقتی پیشنهاد میزبانی توکیو برای المپیک ۲۰۲۰ قبول شد، صحبت‌هایی در رابطه با بازسازی ورزشگاه ملی المپیک توکیو به میان آمد؛ زیرا مراسم افتتاحیه و اختتامیه و انجام یکسری از مسابقات در این ورزشگاه صورت خواهد گرفت. این مطلب در فوریه ۲۰۱۲ تأیید شد که ورزشگاه تخریب و بازسازی خواهد شد و به هزارمیلیارد پوند اعتبار نیاز خواهد داشت.

استادیوم المپیک توکیو

موقعیت

این عرصه ی عظیم ورزشی که در نزدیکی ناحیه شینجوکو قرار دارد، دارای طرحی پویا وپیشرفته می باشد این استادیوم دارای یک سقف جمع شونده میباشد که در بخشی قسمت هایش حالت کشسانی دارد.

مساحت و ظرفیت بنا

همچنین ظرفیت حضور ۸۰ هزار نفر تماشاگر و قابلیت جابجایی قسمت های نشیمن(صندلی های جمع شونده) به نزدیکی زمین برای مسابقات راگبی و فوتبال را خواهد داشت؛ با این طراحی و همچنین سقف جمع شو برای اجراهای روباز، این استادیوم جهت میزبانی انواع رویدادهای ورزشی و فرهنگی بسیار سازگار و مناسب خواهد بود.

معمار

زاها حدید که طرح هایش عموما ساختارشکنانه و ارگانیک است دو سال پیش در مسابقه‌ای که برای طراحی استادیوم ژاپن برگزار شده بود، نفر اول شد ولی طرحی که برای این پروژه ارایه داد، در تیرماه توسط نخست وزیر ژاپن، «شینزو آبه»مردود اعلام شد.

عناوین اصلی و سرفصل‌های پاورپوینت تحلیل استادیوم المپیک توکیو:

  • معرفی بنا
  • معرفی معمار
  • تحلیل بنا
  • تصاویر بنا
  • مصالح
  • موقعیت بنا
  • ساخت بنا
  • طرح و سازه
  • کاربری بنا

تحلیل استادیوم المپیک توکیو، به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دنیای طرح و در قالب 27 اسلاید پاورپوینت تهیه شده است و هم اکنون در اختیار شما کاربران عزیز قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این پاورپوینت، یکی از بهترین منابعی جهت مطالعه  را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک پروژه دانشجویی فوق‌العاده نیز مورد استفاده قرار بگیرد. لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.



موضوعات :
معماری جهان

درباره نویسنده

admin 512 نوشته در دنیای طرح دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *